And… Any resemblance to real events and/or real persons, living or dead is purely coincidental ! © All rights reserved.

10 November 2011

Ce e iubirea ? (2)

 "Noi stiam ce e iubirea fara sa citim in DEX " - canta Dragos si ma conving ca are dreptate ,noi stim ce e iubirea ,doar ca nu putem sa explicam ce este ...Asa cum stim ce nu e iubirea ...
 
Iubirea nu se explica, ea se simte .Si se simte cu toate simturile !!! Cand iubesti cu adevarat, iubesti cu toata fiinta ta ....

In zadar cautam sa descoperim ce e iubirea, putem descoperi numai traind o iubire " de primul fel " ( ce e aia , vezi aici  ).

Intre timp daca iubim , in orice fel , putem compune pentru a ajuta sa se mareasca arhiva de melodii sau poezii pentru a baga in ceata si mai mult persoanele care vor sa descopere ce e iubirea cautand versuri  !!!

"Numai iubirea,doar iubirea
Iti da speranta sa traiesti
Numai iubind si din iubire
Poti altora sa daruiesti.."

Dar aveti grija cand cautati versuri caci e posibil sa intrati in manele.Cum oare manele astea is pline de iubire ?

Daca cineva stie ce e iubirea, il rog sa imi scrie si mie ! Intre timp mai caut si eu sa vad ce mai gasesc ! 

2 comments:

  1. Love suks?:)
    No.
    Love Kills..
    :))
    Eu.Ştiu ce e. Dar pentru a afla trebuie să... mă găseşti.
    :)

    Vezi? De aia nu ştie nimeni.
    :))

    ReplyDelete
  2. Da ai dreptate...Love kills softly...

    Spune-mi si mie ce e :D !

    ReplyDelete

Write me your thoughts about what I tried to write...