And… Any resemblance to real events and/or real persons, living or dead is purely coincidental ! © All rights reserved.

13 December 2011

There are wounds that are not meant to heal at all...

Oricat as incerca sa scriu , scriitoare nu sunt,asta stiu.
Oricat as incerca sa compun , poeta nu sunt, asta stiu.
Oricat as incerca sa cant, cantareata nu sunt , asta stiu .
Apoi voce nu am, nici ritm si nici cuvinte alese caut...
 Oricat am incercat sa uit , nu am uitat , asta stiu.
Oricat am incercat sa iert , nu am iertat,asta stiu.
Oricat am incercat sa ma schimb, am ramas aceeasi ...

Si orice ar fi , nu e vina mea ...E vina acelui ingeras crud cu sageti si inimioare, pe care multi il numesc Cupidon sau Eros...M-a lovit atat de tare cu sageata lui , si de atunci in fiecare an de ziua mea m-a facut sa sufar...punctual mai esti mai ingeras..2 ani la rand asa ai facut tu ...Acum am gandesc cu groaza ca peste exact o saptamana e ziua mea, si mi-e tema ca inca voi mai simti rana sagetii tale...22 decembrie , zi blestemata , zi in care mi se dovedeste in fiecare an ca iubirea e imposibila, zi in care toate sperantele mi se destrama
Zi in care vad ca oricat as incerca nu mai pot fi cum eram inainte sa ma indragostesc..
Alt an , poate acelasi baiat , aceeasi zi , ziua mea de nastere, acelasi destin .

Eu nu vreau cadouri de ziua mea, vreau ca intr-un fel acesta poveste sa nu se mai repete...

Asa ca inainte de Craciun , nu ii scriu mosului , ci scriu tie Ingerasule:

Draga Cupidon ,
Ai grija ce faci cu sagetile tale , mai pune le pastrezi pentru altcineva..
Nu le mai folosi cu mine ...inainte de ziua mea macar , ca sa nu ma trezesc iar cu acest cadou neplacut , caci 3 ani la rand cred ca mi-a fost deajuns...

Apoi stii ca 3 este numarul perfect si asta am inteles si eu!

In ultimul rand, as vrea totusi sa iti multumesc ca m-ai facut sa iubesc(poate..).

Sper sa faci si tu o fapta buna inainte de Craciun si sa te gandesti si la mine...

Cu drag, 
Codrina

Daca nu vrei , atunci cineva sa faca ca in aceste versuri si ii voi fi recunoscatoare...
"Zipping Cupid in a body bag well-worn
Next to the mausoleum he was born in
Picking up the pieces of this gory glory of it all
From eve to morn
For Eve to mourn"- In Venere Veritas - H.i.m.

Text înscris la concursul Blog Power, pe tema propusă de caștigătoarea săptămînii trecute, Little Thoughts.


No comments:

Post a Comment

Write me your thoughts about what I tried to write...