And… Any resemblance to real events and/or real persons, living or dead is purely coincidental ! © All rights reserved.

10 June 2011

 







Si am murit intr-o zi ploioasa

Cand am intalnit moartea nemiloasa

Am plecat intr-un loc ciudat

Nu stiu de e Rai sau Iad

E pustiu si totusi plin de lume

Si e plin de un ceva anume

Ce nu reusesc a descrie

Nu se vede, se simte si te-mbie

Sa ramai aici cu fiecare

Si de orice lucru sa dai uitare

O viata am avut , acum am eternitate

De n-am avut nimic, acum am de toate!

De am iubit cand va , nu-mi amintesc

Sa simt acum ceva, nu reusesc

Amintiri nu am , si poate e cel mai bine

Ca am reusit sa te uit pe tine!






Codrina

1 comment:

  1. Observ HIM si la tine pe profil. Sunt superbi. Si imi place si stilul blogului tau. Keep it up!

    ReplyDelete

Write me your thoughts about what I tried to write...